kasbokar kasbokar .

kasbokar

آشنايي با عكاسي صنعتي

عكاسي صنعتي از سالها پيش وجود داشته اما در سالهاي اخير اهميت ويژه اي پيدا كرده است. با ورود بازاريابي ديجيتال و فضاي كسب و كارهاي اينترنتي اهميت استفاده از عكسهاي با كيفيت بسيار پر رنگ تر شده و بسياري از كسب و كارها با در نظر گرفتن اين مهم به موفقيت هاي جديدي رسيده اند. عكاسي صنعتي با هدف معرفي مزيت هاي محصولات و يا خدمات انجام مي شود. عكسهاي صنعتي ابزارِ رسانه اي قدرتمند براي افزايش فروش كالا و يا خدمات هستند.

كاربردهاي عكسهاي صنعتي

عكسهاي صنعتي كاربردهاي مختلفي در رسانه هاي تبليغ دارند. اين عكسها وظيفه معرفي ماهيت، كاربرد و ويژگي هاي محصول را به خريدار دارد. طراحي كاتالوگ، بروشور، فروشگاه اينترنتي، آگهي تبليغاتي و بسياري موارد ديگر نيازمند عكسهاي صنعتي است و با استفاده از اين عكسها تاثيرگذار خواهند بود.

عكاسي صنعتي به شاخه اي از عكاسي گفته مي شود كه وظيفه آن به نمايش گذاردن دقيق و كامل و باكيفيت محصول يا خدمات مي باشد. عكاسي صنعتي هم مي تواند از محصول باشد و هم از محل مانند كارخانجات يا سازمان ها.

به بيان ساده تر عكاس صنعتي وظيفه اش اين است كه نماي كاملي را از كالا برداشت كرده و جهت ارائه به مشتري به كارفرما ارائه كند ُ در اين شاخه همانگونه كه بيان شد هدف تنها يك چيز است : نمايش كامل و واضح كالا از زواياي مختلف و زيبا. دقيقا همان كاري كه ما در استوديو عكاسي صنعتي آني بين انجام مي دهيم.


عكاسي ازهر موضوعي كه با فعاليت هاي شركتي توليدي يا خدماتي در ارتباط باشد، در حيطه عكاسي صنعتي قرار مي گيرد. پس ميدان عمل عكاسي صنعتي ، بسيار وسيع است؛ زيرا تنوع محصول و خدماتي كه مي تواند دركشور سازنده مصرف و يا به ديگر كشورهاي جهان صادر شود، نيز مطرح خواهد شد. عكاسي صنعتي در برگيرنده تمام كارهايي است كه به توليدكننده كمك مي كند تا محصولاتش را تبليغ كند و بفروشد. وظيفه عكاسي صنعتي هم اين است كه موضوع از جلوه و نماي بهتري نسبت به موضوع هاي مشابه برخوردار باشد. عكاسي صنعتي به طور خلاصه مركز توجهش صنعت است.


عكاسي صنعتي چيست ؟

 عكاسي صنعتي، حوزه وسيعي است كه چندين شاخه از عكاسي و تخصص در زير آن قرار مي‎گيرند. عكاسي صنعتي به شاخه‎‌هايي از عكاسي با اهداف تجاري اشاره دارد تا يك كالا يا برند يا حتي يك فرد تبليغ يا يك كالا يا خدمات به فروش رسانده شوند. هر كسب‌وكاري كه داشته باشيد، داشتن عكس‌هاي با كيفيتي از محصول يا خدمات كه بتواند توجه مشتري را به خود جلب كند و همچنين قادر باشد تاثيرِ ماندگاري بر ذهن او بگذارد، براي موفقيت‌تان بسيار حياتي است. شما نياز داريد در فضاي حقيقي و مجازي، خود را به مخاطب معرفي كنيد و جلوه‌اي بصري در ذهن او بسازيد.



انواع عكاسي صنعتي

عكاسي تبليغاتي

عكاسي هوايي

عكاسي معماري و نماي داخلي

عكاسي ماشين

عكاسي غذا 

عكاسي محصول

عكاسي خبري

عكاسي ورزشي

عكاسي جواهرات

نورپردازي عكاسي صنعتي

بخش بسيار مهمي از عكاسي صنعتي، نورپردازي است! نه‌تنها در عكاسي صنعتي، بلكه در هر نوع عكاسي، نور در نتيجه كار تأثير زيادي دارد. گاهي اوقات با وجود آن كه از دوربين و لنز بسيار حرفه‌اي استفاده مي‌شود اما به دليل عدم وجود نور كافي، نتيجه نهايي رضايت‌بخش نيست. شما بايد سعي كنيد از نور طبيعي خورشيد به بهترين شكل استفاده كنيد.


فرق عكاسي صنعتي و تبليغاتي

شايد عكاسي صنعتي و عكاسي تبليغاتي مترادف همديگر در نظر گرفته شوند، اما اين دو، تفاوت‌هايي اساسي با يكديگر دارند! در واقع، عكاسي تبليغاتي ، شاخه‌اي از عكاسي صنعتي است و در زير مجموعه‌ي آن قرار مي‌گيرد.

فرق عكاسي صنعتي و تبليغاتي در اين است كه عكس‌هاي تبليغاتي، جلوه‌ي تبليغاتي بيشتري دارند و حاوي اطلاعات بيشتري هستند، به طوري كه بيننده با ديدن عكس‌هاي تبليغاتي، داستاني را در ذهن خود شكل مي‌دهد. اما عكس‌هاي صنعتي ، بيشتر به جزئيات محصول مي‌پردازند و سعي مي‌كنند به بهترين نحو، ويژگي‌ها و جزئيات كالا يا خدمات را به تصوير بكشند. اين مساله در عكس‌هاي تبليغاتي تا به اين حد پررنگ نيست، بلكه در اين شيوه‌ي عكاسي سعي مي‌شود به مشتري القا شود به محصول يا خدماتي، كه شما از آن عكس تبليغاتي گرفته‌ايد، نياز دارد!

مساله‌اي كه مهم است، اهميت اين دو نوع شيوه‌ي عكاسي است كه باعث مي‌شود كسب‌وكار شما به هر دوي اين‌ها به موازات يكديگر نياز داشته باشد. در عين حالي كه نياز داريد محصول خود را به شكل يك داستان كوتاه و تاثيرگذار به مخاطب نشان دهيد، نيازمند آن نيز هستيد تا محصول‌تان را با وضوح بيشتر و بدون حاشيه‌پردازي به مخاطب معرفي كنيد تا او قدرت انتخاب و تصميم‌ گيري داشته باشد.


برچسب: عكاسي صنعتي  عكاسي تبليغاتي  عكاسي در منزل شاسي عكس عكاسي عقد عكاسي مدلينگ فيلمبرداري محصولات،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۷ آذر ۱۴۰۰ساعت: ۰۲:۲۷:۴۵ توسط:سميرا گرامي موضوع:

پنجره دوجداره UPVC

در مقاله­ هاي قبلي توضيح مفصلي راجع ­به پروفيل­هاي چوبي، آهني، آلومينيومي و … خدمتتان ارائه داديم. نقطه مشترك تمام اين پروفيل ها عدم كارايي بود. يكي تمام انرژي را هدر مي­داد يكي وزن بالايي داشت و ديگري در برابر رطوبت فرسوده مي­شد.

 

در اين شرايط نياز به وجود يك پروفيل مناسب كه نقص­ها را تا حد ممكن حل كند حس مي­شد. و اين­گونه بود كه بعد از مدتي پروفيل­هاي upvc وارد بازار شدند. اولين درب و پنجره upvc در سال ۱۹۶۰ ميلادي در اروپا توليد شد و در ايران هم اولين واحد توليد آن در اواخر دهه ۵۰ احداث شد. 



به دليل موفقيت اين محصول، از همان تاريخ تا امروز استفاده از درب و پنجره upvc كاملا رايج و رو به افزايش است. به طوري كه در حال حاضر ۷۵ درصد سهم بازار درب و پنجره­ ي اروپا به upvc ها اختصاص دارد.

 

upvc مخفف كلمات (Unplasticized PolyVinyl Chloride) حالت سخت شده­ ي پلي وينيل كلرايد است. ۸۵ درصد تركيب پروفيل­هاي پنجره upvc از همين ماده تشكيل شده.

 

ويژگي هاي پنجره يو پي وي سي

اين نوع پنجره تاثير بسيار جدي در كاهش مصرف انرژي دارد و به واسطه‌ي ساختار ويژه‌ي خود مانع ورود گرد و غبار، آلودگي، سروصدا، سرما و گرما مي‌شود. در و پنجره دو جداره و سه جداره معمولا از قاب پنجره، شيشه، يراق آلات و لاستيك آب‌بندي تشكيل شده است. شيشه‌ي اين نوع پنجره عموما شيشه ۶ ميل و ۴ ميل ساده است و در فضاي بين شيشه‌ها گاز آرگون تزريق مي‌شود.

 

مزاياي استفاده از در و پنجره  يو پي وي سي

كاهش مصرف انرژي 

جلوگيري از ورود آلودگي

مقاومت در آب و هواي مختلف

عايق صدا

 

يكي از مزاياي در و پنجره هاي upvc ضد حريق بودن اين محصولات مي باشد. در و پنجره هايي كه با upvc ساخته مي شوند،بخاطر استفاده از درزگير در محل هاي باز شونده از ورود گرد و غبار به محيط جلوگيري مي كنند و باعث مي شوند هواي تميز تري نسبت به بيرون داشته باشيم.



تفاوت pvc و upvc در چيست؟

در پاسخ بايد بگوييم upvc از pvc ساخته مي‌شود ولي آن را با افزودن تركيباتي براي ساخت پروفيل بهينه سازي مي­كنند. به دليل اين­كه پليمر pvc نسبت به نور و گرما حساس است و با اكسيژن نيز تركيب مي شود و لازم است يك پايدار كننده به آن اضافه شود. به اين منظور از پايدار كننده ­هاي مختلفي استفاده مي شود تا كيفيت pvc در پروسه توليد upvc كاهش پيدا نكند و پس از آن براي افزايش استحكام از پر كننده هايي مانند كربنات كلسيم استفاده مي ­شود.



توليد درب و پنجره upvc

 

پروفيل­ها با دقت تحت آزمايشات و استاندارد هايي قرار مي­گيرند و كيفيت آن­ها از هر نظر بررسي مي­شود. تعدادي از تست­هاي لازم براي سنجش پروفيل upvc به شرح زير مي­باشد:

 

آزمايش شكل ظاهري و شرايط توليد

مقاومت در برابر ضربه

عكس العمل پس از گرم شدن

تست جرم واحد طول

برگشت حرارت

تست كجي، ابعاد و هندسه پروفيل

تست جوش

 

عوامل موثر بر قيمت پنجره هاي يو پي وي سي

 

روش توليد پنجره‌ها نيز بر قيمت آن‌ها تاثيرگذار است. مثلا پنجره‌ها دوجداره‌اي كه به صورت مكانيزه توليد مي‌شوند، به دليل صرفه‌جويي در هزينه‌ها با توليد مكانيزه، داراي قيمت تمام شده پايين‌تري نسبت به مدل‌هايي هستند، كه دستي و غير مكانيزه توليد مي‌شوند.

 

علاوه بر اين‌ها، برندهاي مختلف نيز داراي قيمت‌هاي متفاوت هستند. هر برندي با توجه به كيفيت و نحوه توليدي كه دارد، روي درب و پنجره‌هاي دوجداره قيمت‌گذاري مي‌كند.

تنوع برندها در صنايع درب و پنجره به خصوص پنجره هاي UPVC انتخاب را براي خريداران دشوار كرده است.

قيمت متر مربعي حدودي بوده و جهت محاسبه دقيق قيمت پنجره upvc مورد نظر از طريق تماس با كارشناسان وينكار قيمت و توضيحات دقيق را بصورت رايگان دريافت نماييد.



 

 


برچسب: پنجره/ پنجره دوجداره/ قيمت پنجره دوجداره/ خريد پنجره دوجداره،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۷ آذر ۱۴۰۰ساعت: ۰۲:۰۲:۳۴ توسط:سميرا گرامي موضوع:

معرفي انواع پنجره كشويي

با اهميت پيدا كردن مبحث استفاده از نور طبيعي در ساختمان ها و فضاهاي داخلي شيشه به يك عضو جدا نشدني از ساختمان بدل گرديد . همين مسئله موجب شد كه استفاده از پنجره هاي بزرگ گسترش زيادي پيدا كنند . هنگامي كه خانه ها به شكل آپارتمان هاي امروزي ساخته شدند و توسعه يافتند ، نياز به وارد كردن فضاي طبيعي به داخل خانه ها اهميت پيدا كرد . به همين منظور استفاده از شيشه در نماي ساختمان ها روز به روز افزايش يافت .پنجره ها دروازه هاي هر ساختماني به محيط بيروني اند، كه در نماي ساختمان و دكوراسيون داخلي ، تهويه و نورگيري و ارتباط با بيرون نقش مهمي دارند. دو نوع از رايج ترين پنجره هاي دوجداره ، پنجره دوجداره لولايي ، و پنجره هاي كشويي اند كه مزايا و معايب خود را دارند. سوالي كه براي بيشتر مشتريان در هنگام خريد پنجره به وجود مي آيد، اين است كه چه پنجره اي براي شما مناسب است؟


پنجره دوجداره كشويي

پنجره هاي كشويي از مدل هاي بسيار رايج  و پر استفاده هستند، كه با پروفيل هاي آلومينيومي و upvc قابل تهيه اند. در گذشته بيشتر از نوع آلومينيومي استفاده مي شد، اما با گذشت زمان و پيشرفت در ساخت مصالح ساختماني ، امروزه نيز بيشتر از پروفيل هاي upvc استفاده مي شود. پنجره دوجداره كشويي يكي از بهترين راه حل ها براي استفاده از شيشه هاي بزرگ در نماي ساختمان ها مي باشد . پنجره آلومينيومي كشويي نيز يكي از پرطرفدار ترين انواع پنجره كشويي مي باشد .


انواع پنجره‌هاي دوجداره كشويي 

پنجره كشويي يك لنگه بازشو = فقط داراي يك لنگه متحرك است كه به سمت چپ يا راست حركت مي كند.

 پنجره كشويي دو لنگه بازشو = داراي دو لنگه متحرك است و مي توان هر يك را به صورت جداگانه باز يا بسته كرد. بنابراين اگر تهويه و دسترسي بيشتري به فضاي بيرون مي خواهيد، پنجره كشويي دو لنگه بازشو مناسب تر است .


پنجره‌هاي كشويي آلومينيومي، عملكردي شبيه به پنجره‌هاي دولنگه دارند، با اين تفاوت كه به جاي حركت عمودي، به صورت افقي حركت مي‌كنند. نصب و تغيير اين نوع پنجره‌ها در هر نوع ساختماني قابل اجرا است، اما بهتر است آن‌ها را براساس ويژگي‌هاي ساختمان خود انتخاب كنيد، تا از كاربري، امنيت و زيبايي آن‌ها لذت ببريد.

ويژگي پنجره كشويي

پنجره‌هاي دوجداره كشويي براي مناطقي با آب و هواي معتدل بسيار مناسب هستند. استفاده از اين نوع پنجره ها به دليل آنكه به راحتي باز و بسته مي‌شوند، هنگام استفاده از تهويه طبيعي و آب و هواي بيرون از ساختمان بسيار مطلوب است.استفاده از پنجره دوجداره كشويي براي استفاده در مناطق با سر و صدا، گرد و خاك زياد، هواي خيلي گرم و يا هواي خيلي سرد، به هيچ عنوان مناسب نيست و نيازهاي شما را برآورده نمي‌كند. پنجره‌هاي كشويي نسبت به پنجره‌هاي لولايي، حدود ۲۰ درصد عايق‌بندي كمتري دارد و به همين دليل براي اينطور مناطق به هيچ عنوان توصيه نمي‌شود.

مزاياي پنجره كشويي نسبت به ساير پنجره ها :

۱- پنجره كشويي نياز به فضاي كمتري براي باز و بسته شدن دارد و مناسب براي محيط هاي كوچك است.چرا كه در محور افقي بصورت خطي باز و بسته مي شود.

۲- پنجره كشويي براي آشپزخانه هايي كه نياز به تهويه بيشتري دارد و همچنين خانه هايي كه بالكن كوچكي دارد و اتاق خواب و مطبخ و همچنين حمام و اتاق خواب مناسب است.(حداقل عرض براي پنجره كشويي ريلي در هر مكان ۲ متر مي باشد.)

۳- پنجره كشويي امكان نصب توري ثابت و پليسه را دارد.

۴- مناسب براي فضاهاي كوچك

۵- نسبت به ارتفاع و عرضي كه براي نصب اشغال مي كند،داراي فضاي دسترسي مناسبي به بيرون است.

۶- عيب پنجره كشويي نسبت به پنجره هاي ديگر اين است كه به تعمير و نگهداري بيشتري نياز دارد

معايب پنجره ريلي‌ كشويي چيست؟

۱- اين نوع پنجره ها نسبت به پنجره هاي تك حالته و دو حالته از درصد عايق كمتري برخوردار هستند 

۲- تميز كردن پنجره هاي ريلي سخت تر از نوع هاي ديگر پنجره است و اين به دليل قرار گرفتن ريل ها بر روي هم مي باشد.

قيمت پنجره ريلي كشويي:

قيمت پنجره كشويي بستگي به نوع بازشو پنجره دوجداره و نوع پروفيل (بر مبناي وزن آن محاسبه ميشود،پروفيل كشويي از پروفيل هاي ديگر بزرگتر است) و ارتفاع و عرض پنجره و نوع يراق پنجره دارد.قيمت پروفيل و يراق كشويي با توجه به تك حالته و دو حالته بودن پنجره دوجداره متفاوت مي باشد.اما به طور كلي قيمت يراق كشويي كمي بيشتر از يراق پنجره تك حالته مي باشد.

 

 


برچسب: پنجره پنجره دوجداره قيمت پنجره دوجداره خريد پنجره دوجداره،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۷ آذر ۱۴۰۰ساعت: ۰۱:۴۰:۴۹ توسط:سميرا گرامي موضوع:

انواع قلاده سگ و گربه

شايد با خود فكر كنيد كه قلاده سگ يا قلاده گربه  يك وسيله‌ي تزئيني است و كاربردي ندارد، اما بهتر است بدانيد كه به هيچ وجه قلاده چنين كاربردي ندارد. قلاده سگ يك وسيله‌ي آموزشي براي تربيت سگ محسوب مي‌شود چرا كه به وسيله‌ي آن مي‌توانيد به توله سگ آموزش‌هاي لازم را داده و آن را مطابق خواسته‌ي خود تربيت دهيد. همچنين از اين وسيله براي افزايش امنيت سگ مي‌توانيد استفاده كنيد چرا كه سگ‌هاي بازيگوش ممكن است در فضاي خارج از خانه هيجان‌زده شوند و نتوانيد آن‌ها را كنترل كنيد و راهي براي فرار ندارند

 

دلايل استفاده از قلاده سگ

امنيت سگ در محيط آزاد

جلوگيري از گم‌شدن حيوان

پيشگيري از استرس و نگراني افراد جامعه

 

آيا سگ من مي تواند قلاده گردني استفاده كند؟

سگ شما مي تواند از قلاده گردني استفاده كند و بسياري از والدين حيوان خانگي آنها را براي راحتي و كنترل بيشتر ترجيح مي دهند. اگر براي پياده روي قلاده گردني انتخاب مي كنيد، حتماً برچسب هاي شناسنامه سگ خود را به قلاده چسبانده يا در صورت فرار سگ خود، قلاده شخصي را با اطلاعات تماس خود تهيه كنيد.

 

آيا سگ مي تواند هم قلاده گردني و هم قلاده كتفي ببندد؟

يك سگ مي تواند قلاده گردني و قلاده كتفي ببندد و بسياري از والدين حيوان خانگي هر دو را براي راحتي و ايمني بيشتر انتخاب مي كنند. بسياري انتخاب مي كنند كه سگ خود هميشه قلاده گردني اي با برچسب شناسه داشته باشد و قلاده كتفي را فقط براي پياده روي وصل كند. هنگام استفاده از قلاده گردني و قلاده كتفي سگ به طور همزمان نبايد هيچ مشكل ايمني وجود داشته باشد.

 

نكات مربوط به خريد قلاده سگ

قلاده سگ با توجه به نوع جنس و كاربرد آن، اشكال مختلفي دارد كه بايد قبل از خريد از آن مطلع باشيد. حال به بيان نكات مربوط به خريد قلاده سگ مي‌پردازيم:

 

قبل از خريد قلاده سگ بايد دور گردن سگ خود را اندازه بگيريد تا بتوانيد سايز مناسب را خريداري كنيد. در هنگام اندازه‌گيري، بايد محلي را كه قلاده قرار مي‌گيرد اندازه‌گيري كرده و همچنين بين متر و گردن سگ، به اندازه‌ي دو انگشت فاصله وجود داشته باشد.

 

قلاده‌ي چرمي يك انتخاب شيك بوده كه از استحكام بالايي هم برخوردار است، در هنگام خريد توجه داشته باشيد كه چرم طبيعي داراي استحكام بوده و چرم مصنوعي به سرعت كيفيت خود را از دست داده و خراب مي‌شود همچنين براي سگ‌هايي كه حساس هستند، قلاده چرمي انتخاب بسيار مناسبي است. قلاده‌هاي شبرنگ براي پياده روي‌هاي شبانه مناسب است چرا كه رانندگان و رهگذران مي‌توانند به راحتي سگ شما ببينند. قلاده پلاستيكي نيز از قيمت بسيار پاييني برخوردار است و دوام زيادي ندارد و بو مي‌گيرد و اصلا انتخاب مناسبي براي خريد نمي‌باشد.

 

قلاده گربه 

با اين وجود هنگام استفاده از قلاده گربه بايد توجه داشت كه قلاده نه بسيار تنگ باشد كه به گردن حيوان آسيب برساند و نه بسيار گشاد باشد.  زيرا ديده شده گربه حين ليس زدن خود، فك پايينش زير قلاده گير ميكند كه مي تواند بسيار خطرناك باشد. فاصله مطلوب قلاده بايد طوري باشد كه يك انگشت جاي بازي داشته باشد. ضمنا شما ميتوانيد از قلاده هاي كش دار نيز استفاده نماييد. ضمنا در نظر داشته باشيد استفاده دائمي از قلاده ممكن است باعث ريزش مو گردن حيوان شود.

هنگام استفاده از تمام انواع قلاده بايد توجه داشت كه قلاده نه بسيار تنگ باشد كه به گردن حيوان آسيب برساند نه بسيار گشاد باشد تا هنگام حركت به جايي گير نكند. فاصله مطلوب قلاده بايد طوري باشد كه يك انگشت جاي بازي داشته باشد.

نحوه بستن قلاده گربه

دفعه اولي كه مي‌خواهيد گربه را با قلاده آشنا كنيد خيلي خيلي اهميت دارد. به هيچ وجه به زور سعي نكنيد گربه رو بگيريد و قلاده را برايش ببنديد؛ چون اين كار تنها باعث ترسيدن گربه مي‌شود و ديگه اجازه نمي‌ دهد برايش قلاده ببنديد. مي توانيد از روش زير براي بستن قلاده گربه كمك بگيريد.

ترتيب بستن قلاده

وقتي گربه آرام است بهش نزديك بشيد و كمي نوازشش كنيد.

بعد قلاده را بهش نشون داده و اجازه بديد كاملا بوش كند و بررسي اش كند.

بعد خيلي آرام از جلو قلاده را دور گردن او ببريد.

اگه گربه ترسيد و فرار كرد همين مرحله متوقف بشيد و بعدا در شرايط آرامتري امتحان كنيد.

حتي مي‌ توانيد از تشويقي گربه براي آرام كردن و كنجكاوي گربه‌ خودتان براي اين وسيله استفاده كنيد.

اگه ديديد گربه همچنان آرام است قلاده را ببنديد و اندازه‌ اش را مناسب با گردن گربه تنگ يا گشاد كنيد.

اگر حيوان شما با روش بالا براي بستن قلاده همكاري نكرد مي توانيد از فيلم هاي آموزش بستن قلاده گربه استفاده كنيد.


 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۴ آذر ۱۴۰۰ساعت: ۰۳:۵۲:۱۴ توسط:سميرا گرامي موضوع:

آشنايي با انواع قلاده سگ و گربه

 

قلاده سگ گردني وسيله‌ اي است كه برخلاف تصور بسياري از افراد كاربرد هاي فراواني دارد. از اين وسيله مي ‌توان براي آموزش، تربيت، نگهداري و حتي حفظ امنيت سگ نيز استفاده كرد. با توجه به انواع مختلف قلاده كه در بازار موجود هستند، ابتدا بايد كارايي هر يك را بدانيد و سپس اقدام به خريد كنيد.

پرطرفدارترين نوع قلاده هاي سگ كدام است ؟

قلاده سگ هاسكي ، پاكوتاه ، پامرانين ، ژرمني ، گله ، سرابي ، شيتزو ، افغان ، پليسي ، تيغ دار ، دوبرمن ، زنگوله دار از محبوب ترين و پرطرفدارترين مدل هايي هستند كه براي نژاد هاي مختلف سگ ها استفاده مي شود.


انواع قلاده سگ

قلاده گردني ساده: سنتي‌ترين قلاده، نوع گردني ساده است كه به دور گردن سگ بسته شده و مي‌تواند از جنس چرم يا پارچه باشد.

قلاده جليقه‌اي: اين قلاده را شايد بتوان بهترين نوع قلاده دانست زيرا زير سينه سگ بسته مي‌شود و هيچ فشاري به گردن حيوان خانگي شما وارد نخواهد كرد.

قلاده نوري: نوع خاصي از قلاده نوري وجود دارد كه در شب روشن شده و از گم شدن سگ جلوگيري خواهد كرد. قلاده‌هاي نوري مي‌تواند به صورت قلاده ساده يا جليقه‌اي توليد شوند.

قلاده آموزشي سگ

قلاده آموزشي سگ و يا همان قلاده تربيتى مخصوص انواع نژاد سگ بوده و مناسب آموزش هم قدم و تحت فرمان شدن است و يكي از پر استفاده ترين ابزار هاي تربيت سگ مي باشد. مي توان گفت كه بسيار كاربردى و ضروري در امر آموزش است.

قلاده گردني

قلاده گردني براي سگ هايي كه عادت به كشيدن شما هنگام پياده روي ندارند بسيار مناسب تر از قلاده تني است، چرا كه براي راه رفتن سگ محدود كننده نيست و هم چنين بسيار سبك تر از قلاده تني است. علاوه بر آن باز و بسته كردن اين نوع قلاده ها نيز بسيار آسان تر است. خيلي از افراد براي سگ خود نسبت به نوع هاي ديگر قلاده، قلاده گردني را تهيه مي كنند.

قلاده ضد پارس سگ

قلاده ضد پارس سگ يك راهكار موثر و هم چنين انساني براي مقابله با پارس هاي مكرر سگ مي باشد و كمترين آسيبي به سلامتي سگ نمي زند. اين قلاده ها تربيتي، مجهز به ميكروفوني است كه به محض پارس كردن حيوان، اصوات را دريافت كرده و يك اخطار صوتي به سگ مي دهد.


قلاده شوك تربيتي سگ

Dog collar شوك تربيتي سگ براي انواع مختلف سگ ها با عملكرد عالي و منعطف مي باشد. اين قلاده ها تعليمي تربيتي يك نوع قلاده ضد پارس هم مي باشد، كه مي توانيد براي سگ خود تهيه كنيد و هم چنين بهتر است كه بدانيد اين قلاده ها هيچ آسيبي به سگ وارد نمي كند.

پياده روي با سگ

زماني كه با سگ خود به پياده روي مي رويد بسيار لذت بخش و هم چنين يك تجربه بسيار عالي است. اما زماني كه بدون قلاده سگ خود را به پياده روي مي بريد، براي اين كه نمي توانيد سگ خود را كنترل كنيد، اين موضوع براي شما به يك كابوس تبديل مي شود. زماني كه مي خواهيد براي سگ خود Dog collar تهيه كنيد، به اين موضوع دقت داشته باشيد كه قلاده نبايد تنگ باشد كه گردن سگ را اذيت كند و يا اين كه بسيار گشاد باشد تا هنگام حركت به جايي گير كند. قلاده اي مطلوب است كه يك انگشت جاي بازي داشته باشد. 


چگونه قلاده سگ خود را اندازه بگيريم؟

قبل از اينكه به دنبال قلاده گردني يا كتفي مختلف باشين اين مهمه كه بدونين سايز گردن سگ شما چيست. راحت ترين راه براي اندازه گيري اندازه گردن سگ، استفاده از متر اندازه گيري انعطاف پذير هست. در صورت عدم دسترسي به متر از بند كفس و يا خط كش هم ميتونين استفاده كنين.


بند كفش يا متر اندازه گيري رو برداريد و دور گردن سگ بين گوش‌ها و استخوان تنه بپيجونيد. اگه 2.5 سانت به اين اندازه اضافه كنيد اندازه گردن سگتون بدست مياد.


 قلاده گربه

اكثر صاحبان گربه در زمان نگهداري گربه يا تربيتشان، يا در زماني از بچه گربه نگهداري مي كنند به اين فكر مي كنند كه براي گربه شان قلاده تهيه كنند!

قلاده گربه مي تواند در برخي موارد يا در بعضي زمان ها مفيد باشد و باعث شود كه گربه ي شما در مكان هاي شلوغ يا دشت هاي پهناور و پياده روي ها گم نشود اما بايد بدانيد كه همه ي قلاده ها ايمن نيستند!

ويژگي هاي قلاده:

قلاده ها نبايد به سختي بسته شوند و قلاده هايي كه سگك دارند و نياز به نيروي زيادي براي بستن آن نيست مناسب است.

قلاده ها نبايد تيز و تنگ باشند.

قلاده ها ميتوانند قابل شست و شو و نرم باشند.

قلاده نبايد بيش از حد تنگ يا بيش از حد گشاد باشد.

هنگام استفاده از قلاده گربه بايد توجه داشت كه قلاده نه بسيار تنگ باشد كه به گردن حيوان آسيب برساند نه بسيار گشاد باشد زيرا ديده شده گربه حين ليس زدن خود فك پايين آنها زير قلاده گير ميكند كه مي تواند بسيار خطرناك باشد. فاصله مطلوب قلاده بايد طوري باشد كه يك انگشت جاي بازي داشته باشد. ضمنا شما ميتوانيد از قلاده هاي كش دار نيز استفاده نماييد.


اكثر قلاده‌ها را مي‌توانيد با جابجا كردن سگك تنگ يا گشاد كنيد، اما شايد لازم باشد براي بچه‌گربه‌‌ها اول قلاده كوچكتر بخريد و بعد كه بزرگتر شد قلاده گردني معمولي بخريد.

يادتان باشد كه بچه گربه‌ها به سرعت در حال رشد هستند، اگر هميشه قلاده گردن گربه خود مي‌بنديد لازم است هرچند وقت يكبار (مثلا ماهي يكبار) اندازه‌ آن را چك كنيد و اگر قلاده تنگ شده بود كمي آن را گشادتر كنيد.

به هيچ وجه به زور سعي نكنيد گربه را بگيريد و قلاده ببنديد، زيرا كه اين كار باعث ترسيدن گربه شده و اجازه نمي دهد قلاده ببنديد. بعضي گربه‌ها شخصيت آرومتري دارند و خيلي سريع به قلاده عادت مي‌كنند. اما بعضي به راحتي‌ زير بار قلاده بستن نمي‌روند.؛ به همين دليل خيلي مهم است كه از سن پايين بچه گربه را با قلاده بستن آشنا كنيد و عادتش بدهيد.

گربه چون به قلاده عادت ندارد ممكن است سعي كند آن را از گردنش دربياورد يا مدام با پا گردنش را بخاراند. مادامي كه قلاده خيلي تنگ و آزاردهنده نيست تمامي اين حركات و رفتارها عادي و طبيعي است.

براي خريد اينترنتي انواع قلاده گربه به فروشگاه اينترنتي مانا ارغوان مراجعه نماييد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۴ آذر ۱۴۰۰ساعت: ۰۳:۴۲:۵۰ توسط:سميرا گرامي موضوع:

ويژگي هاي سيستم ساندويچ پانل

ويژگي هاي سيستم ساندويچ پانل هاي سه بعدي

ويژگي هاي سيستم ساندويچ پانل : ساختمان هايي كه با ساختار ساندويچ پانل هاي سه بعدي كل مي گيرند ، در زمره سيستم هاي نيمه پيش ساخته با مصالح بتن مسلح محسوب شده و از امتيازات ساختمان هاي نيمه پيش ساخته برخوردارند .

ويژگي هاي سيستم ساندويچ پانل : از جمله اين امتيازات مي توان به موارد زير اشاره نمود :

  • كاهش نسبي هزينه هاي اجرا
  • كاهش نيروي انساني مورد نياز
  • عدم اتلاف مصالح و عدم تنوع ماشين آلات مورد نياز
  • كاهش زمان اجرا
  • امكان كنترل كيفيت بهتر
  • وابستگي كمتر زمان اجرا به شرايط جوي
  • صرفه جويي در مصرف انرژي و تعداد محدود تجهيزات نصب اشاره كرد .

در مقابل بايد به نقاط ضعف سيستم هاي پيش ساخته مواردي مانند بالا بودن هزينه حمل و نقل قطعات ، نياز به جرثقيل براي جابجايي در محل ، نياز به دقت زياد در جزييات و اتصالات و برخي محدوديت ها در طراحي اشاره كرد .

ويژگي هاي سيستم ساندويچ پانل : در ادامه به برخي از خصوصيات اين سيستم اشاره مي شود .

براي مطالعه ادامه مطلب كليك كنيد.


برچسب: ساندويچ پانل، ورق، عرشه فولادي، ميلگرد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳۱ تير ۱۳۹۷ساعت: ۰۲:۱۰:۲۳ توسط:سميرا گرامي موضوع:

طبقه بندي ميلگرد

طبقه بندي ميلگرد ها از نظر روش ساخت

طبقه بندي ميلگرد : فولاد گرم نورد شده ، فولاد سرد اصلاح شده ، فولاد گرم اصلاح شده

فولاد گرم نورد شده

فولاد سرد اصلاح شده

كه بر اثر عمليات مكانيكي نظير پيچانيدن ، كشيدن ، نورد كردن يا گذرانيدن از حديده ، بر روي ميلگرد هاي گرم نورد شده در حالت سرد به دست مي آيد .

فولاد گرم اصلاح شده يا فولاد ويژه

كه بر اثر انجام عمليات مكانيكي نظير گرمايش و آب دادن ، بر روي ميلگرد هاي گرم نورد شده در حالت گرم به دست مي آيد .

طبقه بندي ميلگرد ها از نظر مكانيكي

ميلگرد هاي فولادي بر اساس مقاومت مشخصه ان ها تقسيم بندي مي شوند .

انواع رده هاي ميلگرد فولادي از نظر مكانيكي در جدول درج شده است .

فولاد هاي فوق از نظر شكل پذيري به سه رده طبقه بندي مي شوند:

  1. فولاد نرم ( S240) ، كه منحني تنش ، تغيير شكل نسبي آن داراي پله تسليم مشهود است .
  2. فولاد نيم سخت ( S340وs400)ف كه منحني تنش ، تغيير شكل نسبي آن داراي پله تسليم بسيار محدود است.
  3. فولاد سخت ( S500)، كه منحني تنش ، تغيير شكل نسبي آن فاقد پله تسليم است .
رده

علامت مشخصه

در استاندارد

ملي ۳۱۳۲ ايران

    Fsu حداقل

مقدار مجاز   مقاومت كششي  حداكثر فولاد N/mm2

       Fyk

N/mm2

    طبقه بندي

از نظر

شكل رويه

رده از نظر سختي
S240 ساده ۲۴۰ ۳۶۰ ۲۴۰ ساده      نرم
S340 آجدار۳۴۰ ۵۰۰ ۳۴۰ آجدار مارپيچ    نيم سخت
S400 آجدار ۴۰۰ ۶۰۰ ۴۰۰ آجدار جناغي    نيم سخت
S500 آجدار ۵۰۰ ۶۵۰ ۵۰۰ اجدار مركب     سخت

 

انواع شكل رويه ميلگرد ها

ميلگرد هاي مصرفي از نظر شكل رويه به سه دسته طبقه بندي مي شوند :

  1. ميلگرد ساده
  2. ميلگرد آجدار
  3. ميلگرد اجدار پيچيده

براي مطالعه ادامه مطلب كليك كنيد .


برچسب: قيمت ميلگرد، قيمت پروفيل، قيمت اهن، قيمت آهن، قيمت قوطي،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۱ تير ۱۳۹۷ساعت: ۱۰:۰۴:۴۹ توسط:سميرا گرامي موضوع:

تابلو چلنيوم با حروف برجسته

ساخت تابلو چلنيوم با حروف برجسته

تابلو چلنيوم با حروف برجسته يا همان حروف برجسته چلنيوم به مانند حروف پلاستيك مي باشد كه اجزاء آن شامل رويه و لبه مي باشد براي متريال رويه پلاستيك آكروليك استفاده مي شود ولي در لبه چلنيوم به جاي پلاستيك از جنسي كه شباهت زيادي به آلومينيوم دارد كه از استيل براق تر هست استفاده مي شود.

[caption id="attachment_527" align="alignnone" width="300"]تابلو چلنيوم با حروف برجسته تابلو چلنيوم با حروف برجسته[/caption]

در مقاله ، قبل از نكات ساختاري آن برايتان صحبت كرديم.

آموزش ساخت تابلوسازي حروف برجسته چلنيوم

تابلو چلنيوم با حروف برجسته : ابتدا سفارش طرح لوگو و يا كلماتي كه قرار است با چلنيوم به آن حجم و برجسته مي كنيم را با نرم افزار كورل (Corel Draw) ترسيم مي كنيم كه طرح را به دستگاه ليزر و يا سي ان سي مي دهيم تا اول رويه حروف را كه پلكسي گلاس است برش بدهيم.

اين طراحي با (Corel Draw) گام اول در تابلوسازي چلنيوم مي باشد با دستگاه ليزر پلكسي كه اغلب با ضخامت 3 ميل آكروليك است برش  مي دهيم براي لبه كاري چلنيوم از چلنيوم هاي موجود كه رنگ هاي مختلف دارند كه در واقع بيشترين چلنيوم مصرفي نقره اي براق و طلايي براق است، استفاده مي كنيم.

لبه هاي چلنيوم طبق سفارش مشتري و صلاح ديد تابلوساز با عرض 7، 9، 11 سانت انتخاب مي كنيم


برچسب: چلنيوم، تابلو مغازه، تابلومغازه، قيمت كامپوزيت، تابلوسازي، تابلو سازي،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۶ بهمن ۱۳۹۶ساعت: ۰۱:۱۹:۲۳ توسط:سميرا گرامي موضوع:

تابلو مغازه

انواع تابلو مغازه

تابلو مغازه : در اين مقاله مي خواهيم كاربرد و انواع تابلومغازه را براي شما عزيزان شرح دهيم .

توضيح تابلومغازه

هر مغازه اي براي ارائه محصول و خدمات خود بايد به نحوي كالا و خدمات خود را تبليغ كند.

اولين و بهترين راه براي تبليغات مغازه يا فروشگاه نصب تابلو تبليغاتي مي باشد .

شناسنامه هر مغازه اي تابلو مغازه آن مي باشد .

با نصب تابلو مناسب به سر درب مغازه مي توان از برند خود خاطره اي براي مشتريان ساخت به گونه اي كه هر زمان مشتري احتياج به محصول و يا خدمات شما پيدا كرد ناخودآگاه به ياد تابلو مغازه زيباي شما بيافتد.

اين امر زماني به تحقق مي يابد كه شما براي فروشگاه يا مغازه خودتان تابلو مغازه اي انتخاب و نصب كنيد كه در حين زيبايي بسيار پر محتوا و خوانا باشد .

شركت تابلو سازي آژند با سال ها تجربه و كمك طراحان مجرب و جوان خود مي تواند در اين امر شما را ياري كند .

[caption id="attachment_559" align="alignnone" width="300"]تابلو مغازه تابلو مغازه[/caption]

انتخاب تابلو مغازه

براي انتخاب يك تابلو مغازه مناسب بايد اول تابلو را حجيم سازي كرد زيرا اين امر بسيار مهم مي باشد.

تابلو مغازه با باكسي شدن و حجيم پيدا كردن اولا توپي كركره زير تابلو پر ميشود

براي مطالبه ادامه مطلب كليك كنيد .


برچسب: تابلوسازي، تابلو سازي، تابلو سازي تهران، تابلو مغازه،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۹ بهمن ۱۳۹۶ساعت: ۰۳:۴۷:۲۳ توسط:سميرا گرامي موضوع:

تابلو مغازه خيابان چهارباغ

تابلو مغازه خيابان چهارباغ عباسي در شهر اصفهان

تابلو مغازه خيابان چهارباغ :هنگامي كه شاه عباس اول اصفهان را در سال 1006 هجري رسماً پايتخت معرفي كرد، فكر ايجاد گردش گاهي مانند چهارباغ نيز به وجود آمد و دستور داده شد از محل دروازه دولت تا دامنه كوه صفه خيابان مشجر طويل و عريضي احداث شود .

 از نقاط قوت خيابان، اختلاط كاربري آن است.

اين خيابان داراي كاربري هاي تجاري، پذيرايي، اداري، تفريحي، مسكوني، تاريخي، مذهبي و فضاي سبز است كه بيشترين سطح آن به كاربري تجاري اختصاص يافته است.

بنابراين، مسئله اي كه بايد در طرح هاي شهري اين خيابان به آن توجه شود، ارتقاي كيفي فضا براي افزايش فعاليت هاي اجتماعي است كه در اين ميان منظر شهري و سامان دهي بدنه در الويت قرار دارند.

به همين خاطر از جمله طرح هاي پيشنهادي و مصوبي كه به مرحله اجرا درآمده است، سامان دهي بدنه شرقي چهارباغ است كه در قسمت ورودي باغ هشت بهشت اجرا شده است.

اين طرح با تمام نكات مثبت و منفي خود، عنصري را كه بيش از همه در معرض ديد مردم قرار دارد، ناديده گرفته است و آن نقش تابلوهاي تبليغاتي در تغيير شكل منظر شهري اين خيابان است.

به منظور ارزيابي كلي تابلو هاي موجود در قسمتي از اين خيابان، با توجه به كيفيت هايي


برچسب: چلنيوم، تابلو مغازه، تابلومغازه، قيمت كامپوزيت، تابلوسازي، تابلو سازي،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲ بهمن ۱۳۹۶ساعت: ۱۲:۳۵:۲۹ توسط:سميرا گرامي موضوع: