kasbokar kasbokar .

kasbokar

تاثير تابلو سازي بيلبوردي

خواندن مجلات يا گوش دادن به راديو، كه همه وسايل نقليه اي هستند كه فرصت هاي تبليغاتي را ارائه مي دهند.

استفاده از ساعتهايي كه مشتريان شما پشت چرخ هستند مي تواند يك ايده خوب باشد، اگر تبليغات ذهني و استراتژيك داشته باشيد.

آمار

با توجه به مطالعه Arbitron، تبليغات تابلوسازي بيلبورد موثر است. براساس اين مطالعه "اغلب به پيام ها در بيلبورد هاي كنار جاده نگاه مي كنند"، اكثريت افراد در يك زمان و يا در خارج از ان زمان در مورد يك رويداد كه علاقه مند به آن و يا يك رستوران كه بعد از آن حامي.هستند.

علاوه بر اين، كه در مورد يك آگهي تبليغاتي خنده دار كه در هنگام جاده ديده مي شود صحبت مي كند. درصد كمتر از يك آگهي بيلبورد به يك تلويزيون يا راديو نشان داده مي شود يا يك شماره تلفن يا آدرس وب نمايش داده شده در يكي را نشان مي دهد.

البته، گرفتن يك بيلبورد متوجه تنها نيمي از نبرد است. همچنين مي خواهيد مطمئن شويد كه مشتريان خود پس از مشاهده آگهي شما اقدام مي كنند - ترجيحا خريد يا كسب و كار خود را حامي كسب كنند.

از آنجايي كه 72 درصد بينندگان بيلبورد در حقيقت خود را در خانه خريداري مي كنند و 68 درصد تصميم مي گيرند هنگام خريد در اتومبيل، تبليغات ، تبليغاتي بيلبورد مي تواند به شما كمك كند راننده هاي مهاجم را متوقف كنيد. مطالعه Arbitron گزارش داد كه 32 درصد از رانندگان يك كسب و كار را ديدند كه بعدها در طول هفته در تابلو تبليغاتي تبليغ مي كردند. نيمي از پاسخ دهندگان ادعا كردند كه آنها از تبليغات تابلوهاي تبليغاتي خود به سمت كسب و كار خاصي دست يافته اند.

بيلبوردهاي موثر

[caption id="attachment_497" align="alignnone" width="300"]تابلوسازي بيلبوردي تابلوسازي بيلبوردي[/caption]

تصميم گيري خريد

در حالي كه اين آمار ممكن است به شما اطمينان دهد كه تبليغات تابلو سازي بيلبورد مي تواند موثر باشد، شما همچنان قصد ايجاد آگهي هاي بيلبورد استراتژيك، جذاب و هوشمندانه داريد كه واقعا متوجه آن هستيد.

از آنجا كه درايورها در حال حاضر مشغول به كار هستند، شما نياز به يك آگهي كه آنها را پس از خارج شدن از ماشين به ياد داشته باشند.

تبليغات كه بيش از حد ادامه دارد مانند تصاوير متعدد، بسياري از متن ها و رنگ ها و فونت هاي مختلف مي تواند براي رانندگان به عنوان خوانده شده با عبور از آنها بسيار غرق است.

در عوض، تبليغات ساده و هوشمندانه را انتخاب كنيد كه توجه فوري را جلب كند. اطمينان حاصل كنيد كه كسب و كار شما به وضوح نمايش داده شده است، به طوري كه بيننده آگهي را به نام تجاري شما مرتبط كند.

منبع


برچسب: تابلوسازي، تابلو سازي، تابلو سازي تهران، تابلو مغازه،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۷ آذر ۱۳۹۶ساعت: ۰۲:۱۹:۵۷ توسط:سميرا گرامي موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :