kasbokar kasbokar .

kasbokar

شروع كسب و كار با تابلو مغازه

تجارب نامانوس رهنمون ميسازد در حاليكه شما به دنبال طرحي هستيد كه موفقيت آينده ي كاري شما را تضمين كند.قبل از انجام هر كاري ابتدا به علاقمنديها و گرايشهاي خود فكر كنيد.با خود بيانديشيد كه آيا به اين اعتقاد داريد كه شما ميتوانيد كاري با ارزش به مردم ارائه كنيد؟آيا به اندازه ي كافي آمادگي مقابله با وقايع غير قابل پيشبيني و موانعي كه با آن مواجه مي شويد را داريد؟

3.مديريت ضعيف

كسب و كارهاي كوچك معمولا با دانش كمي از حقايق مربوط به تجارت بخصوص دانش مورد نياز در مورد مديريت مالي و چگونگي ارتباط با مشتري ،تبليغات و ديگر توانايي هاي لازم همراه است.براي رفع اين مشكل يا بايد دانش آكادميك خود را افزايش دهيد يا يك مدير برنامه توانا و متخصص در اين زمينه استخدام كنيد تا كمبود دانش شما را جبران كند.

4.كمبود سرمايه

بعضي از افراد تازه كار تصور ميكنند كه در فرايند چرخش سرمايه،ازابتدا به سود بالا خواهند رسيد و به ناگهان مبالغ زيادي هزينه مي كنند به اين اميد كه درآينده نه چندان دور بازگشت مالي خواهند داشت اما كمي نگذشته كه متوجه مي شوند ديگر پول كافي براي ادامه كار و كامل كردن چرخه ي كاري را ندارند.تمامي هزينه هاي احتمالي كار را در نظر بگيريد چه هزينه هاي مربوط به شروع و آماده سازي كار و چه هزينه هاي مربوط به توليد و آماده سازي و پول كافي براي تمامي امور مالي يك سال كار را ذخيره كنيد.

5.موقعيت بد

اين كافي نيست كه يك مغازه با تابلو مغازه در يك موقعيت جغرافيايي پر رفت و آمد و يا يك مكان با كرايه ي ارزان قيمت پيدا كنيد.براي مثال يك رستوران نزديك يك مدرسه ايده ي خوبي به نظر ميرسد اما نمي توان انتظار مشتري زيادي داشت اگر غذاي گران قيمت سرو كند در حاليكه اطرافش پر ازغذا خوريهاي ارزان قيمت است.شما بايد هدف نهايي خود را در نظر بگيريد و عادتهاي منطقه ي كاري مورد نظر خود را بشناسيد.نگران نباشيد با كار صحيح به مرور بر تعداد مشتريان شما افزوده خواهد شد.

6.بدون حضور آنلاين

در اين زمانه كه اطلاعات به شدت رو به فزوني است مردم تمايل بيشتري براي جستجوي اطلاعات از طريق كامپيوتر و يا تلفن همراه خود دارند.نداشتن يك وب سايت و يا نبودن در يك شبكه ي اجتماعي كسب و كار شما را از ديده شدن توسط حجم وسيعي از بازديد كنندگان محروم مي كند.اگر سر رشته اي از وب سايت نداريد،مي توانيد از يك متخصص در اين زمينه كمك بگيريد. در فيس بوك توييتر و ديگر شبكه هاي اجتماعي عضو شويد تا ديده شويد.

7.رشد بي رويه

رشد و ترقي بسيار خوب است تا زماني كه كنترل شده باشد و در آمد شما با ميزان رشد شما هماهنگ باشد.اگر تجارب تجاري شما با موفقيتي بزرگ همراه باشد هيجاني نشويد و كل در آمدتان را به ناگهان براي خريد كالاي جديد و يا باز كردن فروشگاهي ديگر،خرج نكنيد.استراتژي خود را حفظ كنيد تا بدون ورشكستگي به رشد خود ادامه دهيد.

8.بي توجهي به مسائل مالي

در كسب و كارهاي كوچك براي شروع كسب و كار با تابلو مغازه پول همانند خون موجود در رگهاي تجارت است و هيچ تجارتي بدون آن صورت نميگيرد.در كسب و كارهاي كوچك هر ريال داراي ارزش و اهميت مي شود.بايد توجه داشته باشيد كه چه مقدار پول وارد كارمي شود و چه مبلغي از اين پول تبديل به در آمد مي گردد.دقت در اين مسئله باعث پيشروي صحيح كسب و كار خواهد شد.

9.ارائه ضعيف

داشتن يك برنامه ي تجاري دقيق براي شروع كسب و كار با تابلو مغازه هم مي تواند بي نتيجه بماند اگر هر بخش از كار با بي صلاحيتي افراد همراه باشد.كاركنان تنبل،بداخلاق و بي مسئوليت نه تنها بر روند مثبت كار تاثير منفي خواهند گذاشت بلكه اثرات منفي بر محيط فعاليت ،مشتريان و هواداران خواهد داشت. راهنماييها را دنبال كنيد تا خروجي خوبي داشته باشيد

10.بازاريابي ضعيف

شروع كسب و كار با تابلو مغازه بايد توانايي نشان دادن خويش را در برابر كسب و كارهاي ديگري كه در بازار كار به استقرار رسيده اند داشته باشد.شما نيازمند گسترش منابع اطلاعاتي براي عرضه ي كالاهاي خود از طريق روشهاي صحيح هستيد.تنها در اين صورت است كه بازار و نيازهاي آن را خواهيد شناخت.داشتن يك كانال آنلاين امروزه از ضروريات تجارت محسوب مي شود اما هرگز روشهاي سنتي بازرايابي را دست كم نگيريد. داشتن يك كارت ويزيت هنوز هم جواب ميدهد.

در هر صورت شما برنامه هاي خود را داريد.قدرت و ضعفهاي خود را داريد و براي انجام هر كاري دلايل مالي و انساني خود را داريد.هر كدام از اين نصايح كوچك كمكي است براي راه اندازي كسب و كار كوچك شما كه نميتوان گفت صد در صد جوابگوي كار شماست اما به رونق كسب و كار شما كمك خواهد كرد.

[caption id="attachment_537" align="alignnone" width="300"]شروع كسب و كار با تابلو مغازه تابلو مغازه[/caption]

 

اولين قدم براي شروع كسب و كار با تابلو مغازه شروع كسب و كار با تابلو مغازه خوب را با سفارش دادن يك تابلوي مغازه خوش نما به تابلوساز برداريد.يك تابلوي خوب توجه ديگران را به سمت شما ميكشاند چيزي كه در ابتداي كار به آن نيازمن هستيد. موفق باشيد.

براي مشاهده نمونه كارهاي تابلو سازي كليك كنيد.


برچسب: چلنيوم، تابلو مغازه، تابلومغازه، قيمت كامپوزيت، تابلوسازي، تابلو سازي،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۵ دى ۱۳۹۶ساعت: ۱۱:۵۴:۴۴ توسط:سميرا گرامي موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :