kasbokar kasbokar .

kasbokar

تابلو چلنيوم با حروف برجسته

و آن را با خم كاري كردن به دور پلكسي برش خورده مي چرخانيم و با چسب يك دو سه آن را فيكس كرده و مي چسبانيم.

حال براي تأمين نور آن از اس ام دي استفاده مي كنيم البته قبل از آن بايد از پي وي سي كه آن را با كپي كردن از روي حروف ساخته شده برش مي دهيم.

اس ام دي ها را با در نظر گرفتن قطر قلم روي پي وي سي مي چسبانيم و سيم هاي آنها را با دستگاه منگنه روي پي وي سي منگنه مي كنيم اين كار باعث مي شود كه سايه سيم ها روي پلكسي نيوفتد و در ضمن بعد از مدت ها كه چسب زير اس ام دي SMD خواص خود را از دست داد از روي زيركاري جدا نشود.

شركت تابلوسازي آژند براي تابلو چلنيوم با حروف برجسته  ابتدا زيرسازي تابلو يا همان بك گراند، تابلو نوع  متريال كامپوزيت يا ترموود توصيه مي كند، كه زيرسازي  پي وي سي را روي آن نصب مي كند .

البته كه براي اينكار بهتر است از پلات (كاغذي كه طرح روي آن كپي شده) استفاده بكنيم به دليل جابه جا نشدن حروف و تسريح در نصب.

و بعد از نصب زيرسازي سيم كشي انجام داده و از پشت حروف سيم را مي كشيم كه سيم ها ديده نشوند و حروف ساخته شده را روي PVC نصب مي كنيم.

براي نصب حروف روش ديگري را هم مي توان انجام داد كه PVC را با استفاده از اسپيسر (پايه) با كمي فاصله (2 يا 3 سانت) از بك گراند نصب مي كنيم و يك رديف اس ام دي (SMD) را هم به پشت پي وي سي در قسمت كنار لبه نصب مي كنيم.

اين كار باعث ميشود كه  هنگام روشن شدن آنها يك حاله نور از پشت حروف ديده بشود كه زيبايي خاصي به حروف مي دهد. اين روش را نوراندريك مي نامند.

براي زيبايي و جذابيت بيشتر ميتوان پلكسي رويه را از تركيب دو يا چند رنگ انتخاب نمود كه اصطلاحاً استروك ميگويند و اينكار را با چسباندن برچسب هاي استيكر و يا به وسيله چسباندن يك ورق بر رو و يا زير لايه اول انجام ميدهند.

تفاوت حروف برجسته پلاستيك و چلنيوم در لبه ها مي باشد همانطور كه در بخش چلنيوم اشاره شده تابلوهاي برجسته داراي رويه و لبه مي باشد كه در برجسته پلاستيك رويه و لبه هر دو از يك جنس (ورق پلكسي آكروليك) مي باشد.

كه البته تنوع رنگي وسيع براي لبه و رويه وجود دارد و قابليت انتشار نور از رويه و لبه وجود دارد ولي در تابلو چلنيوم رويه از همان متريال آكروليك خواهد بود كه قابليت انتشار نور را داراست ولي لبه هاي آن چون از جنس فلز آلومينيوم خواهد بود، قابليت انتشار نور را ندارد.

البته شركت تابلو سازي آژند پس از سالها تجربه و با استفاده از تكنيك هاي روز دنيا در اين ضمينه پيشرو ميباشد و با مشاوره از ما به نتايج مطلوب تري خواهيد رسيد .

اميدوار هستيم بتوانيم در خدمات رساني سربلند باشيم و شما هم يكي از مشتريان راضي و خوب ما باشيد.

www.tabloazhand.com


برچسب: چلنيوم، تابلو مغازه، تابلومغازه، قيمت كامپوزيت، تابلوسازي، تابلو سازي،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۶ بهمن ۱۳۹۶ساعت: ۰۱:۱۹:۲۳ توسط:سميرا گرامي موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :