kasbokar kasbokar .

kasbokar

حروف برجسته فلزي

در قديم به علت نبود امكانات دستگاه هاي پيشرفته براي برش اين ورق سخت از قيچي دستي استفاده مي شده و با دست برش مي خورده است، كه اين راه باعث كمتر شدن كيفيت و زيبائي حروف ميشده است و سطح براق اين ورق را لكه دار مي كرده و در لبه هاي آن موج هاي غير قابل اصلاحي بوجود مي آورده است، ولي امروز به دليل  تكنولوژي و دستگاههاي مجهز ليزري برش اين ورقها خيلي سريع و ساده و بدون اشكال  شده است و زيبائي حروف ساخته شده را بيشتر  كرده است.

از سوي ديگر به دليل تركيب اين نوع حروف با ورقهاي پلكسي گلاس مدل هاي جديدتر و بسيارشكيل و جذاب تري توليد مي شود.در ساخت اين نوع حروف هاي برجسته توانايي هرگونه مانور در ساخت طرحهاي متنوع و جديد و باب هر سليقه اي وجود دارد به علت نوع جنس اين ورق هيچ گونه كثيفي ، تيرگي و گرد وغبار در جسم آن نمي ماند و هر زمان كه بر روي آن خاك و يا هرگونه كثيفي نشست به سادگي مي توان روي آن را دوباره مثل روز اول با هرگونه تنظيفي تميز و براق نمود كه اين خود مزيتي نسبت به گونه هاي ديگر ميباشد.

حروف برجسته فلزي بدليل عبور ندادن نور از خود قابليت روشنايي از روبرو را ندارد . اين نوع حروف را ميتوان از قسمت پشت حروف نورپردازي  كرد به اين شكل كه بعد از نصب حروف نور به صورت سايه و از زير حروف ديده ميشود و اصطلاحاً به اين تركيب نور اندريك   گفته ميشود.

مزاياي اين گونه حروف ، استقامت زياد و زيبائي قابل توجه، دوام بلند مدت آن مي باشد كه اگر در ساخت اوليه و طراحي و لحيم كاري آن دقت كامل شود و واضح  بگوييم به دست اين كاره آن ساخته شود هيچ زماني خراب و حتي براثر ريزش آب و باران، گرما و سرما هرگز مات و كدر و يا زنگ زده نمي شود البته قابل ذكر است كه اين نوع ورق با دو نوع جنس در بازار موجود مي باشد كه ما به آن (بگير و نگير) مي گوييم. استيل اصل و خالص توسط آهن ربا جذب نشده و يا آهنربا به آن نمي چسبد كه اين نوع يعني نگير اصل ترين و پردوام ترين نوع اين ورق مي باشد كه ما تابلوسازان  از اين نوع ورق جهت ساخت حروف استفاده ميكنيم  و نوع ديگر آن يعني بگير كه آهنربا را جذب مي كند فقط لايه اي از استيل و يا بهتر بگويم آب استيل بر روي آن داده شده كه مورد استفاده قرار نميگيرد

 

 


برچسب: تابلو سازي، تابلوسازي، حروف برجسته، حروف پلاستيك، حروف استيل،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲ آبان ۱۳۹۶ساعت: ۰۹:۴۴:۲۶ توسط:سميرا گرامي موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :