kasbokar kasbokar .

kasbokar

ويژگي هاي سيستم ساندويچ پانل

1- در اين روش به دليل استفاده از فناوري پاشيدن بتن ( شاتكريت)بسياري از مشكلات ساختمان هاي بتن آرمه برطرف مي شود .

مهمترين نكته سازه اي در اين روش ، تكميل اتصالات بعد از نصب ساندويچ پانل ها در محل و قبل از پاشيدن بتن است ، كه ساختاري يكپارچه با اتصالات يكپارچه و مطمين فراهم مي كند .

2- در سيستم ساندويچ پانل هاي سه بعدي پس از استقرار پانل هاي حمل شده به محل اجرا و نصب  تمامي ملزومات اتصالات در كليه زوايا ، فرايند پاشيدن بتن انجام گرفته و در نهايت ساختار صلب با قابليت باربري سه بعدي و عملكرد جعبه اي براي تحمل بار هاي ثقلي و جانبي شكل مي گيرد .

به همين دليل درجات نامعيني سيستم به تعداد فراينده اي افزايش يافته ، به گونه اي كه بر خلاف سيستم هاي قابي نيروي ايجاد شده در سيستم به صورت گسترده در نقاط مختلف سازه پخش مي شود و از تمركز نيرو ها و تنش ها جلوگيري مي شود .

3- در سيستم به دليل استفاده از دو لايه عايق در ساختار ديوار و سقف ، عناصري تشكيل دهنده به عنوان عايق هاي حرارتي عمل مي كنند .

4- به دليل گستردگي شبكه فولادي در تمامي اعضاي سيستم در تمامي سطوح ، احتمال ايجاد آوار و ريزش هاي ناشي از شكست برشي مصالح در بارگذاري هاي لرزه اي به حداقل ممكن كاهش پيدا مي كند ، به گونه اي كه در حالات حدي نهايي و حتي در حالت حدي گسيختگي ، اجزا پس از گسيخته شدن در محل خود باقي مي مانند .

5- از آنجا كه اعضاي باربر در سيستم پانل هاي سه بعدي ، جدا كننده فضاهاي معماري نيز هستند ، استفاده از ساير جداكننده هاي غير باربر به حداقل مي رسد .

همچنين به دليل ساخت اعضاي نيمه پيش ساخته در كارخانه و حمل و نصبب سريع آن ، سرعت اجراي كار به نحو قابل توجهي افزايش پيدا مي كند .

6- با توجه به توليد صنعتي پانل ها ( كه عناصر اصلي سيستم پانل هاي سه بعدي محسوب مي شوند ) ، جزييات اجرايي و روش ساخت ، اين سيستم يك روش توليد صنعتي ساختمان محسوب مي شود .


برچسب: ساندويچ پانل، ورق، عرشه فولادي، ميلگرد،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳۱ تير ۱۳۹۷ساعت: ۰۲:۱۰:۲۳ توسط:سميرا گرامي موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :