kasbokar kasbokar .

kasbokar

عكاسي صنعتي


معمولا در اطراف همه ما كساني مي باشند كه مي خواهند براي كسب و كارشان تبليغ انجام دهند و محصولات خود را در شبكه هاي اجتماعي مانند اينستاگرام يا ماركت هاي آنلاين به فروش برسانند. همه ي مردم در رابطه با تاثير تبليغات مي دانند و قدرت رسانه ها را درك مي كنند. با گفتن اين توضيحات مي خواهيم در رابطه با عكاسي صنعتي و تبليغاتي اطلاعات بيشتري در اختيار شما قرار بدهيم.


عكاسي صنعتي به عكاسي گفته مي شود كه شما از محصولات خود با هدف تجاري و تبليغات عكس برداري مي كنيد تا بتوانيد محصولات خود را به فروش برسانيد يا برند خود را معروف تر كنيد. شما در هر حوزه اي كه كسب و كار داشته باشيد با گرفتن عكس هاي با كيفيت مي توانيد توجه مشتريان را به خود جلب كنيد و فروش خود را چند برابر كنيد. هر عكاسي به منظوري انجام مي شود و گرفتن عكاسي صنعتي به منظور تبليغات و برندينگ انجام مي شود. براي مثال اگر بخواهيم چند مورد از عكاسي هاي صنعتي كه بسياري از مردم مشاهده كرده اند و توجه آن ها به اين عكاسي ها جلب مي شود بگوييم بيلبوردهاي تبليغاتي،كاتالوگ هاي محصولات،وبسايت هايي كه محصولات خود را به فروش مي رسانند و تبليغات مي باشند.


عكس صنعتي انواع مختلفي دارند كه شما مي توانيد با توجه به نياز خود يكي از آن ها را انتخاب كنيد.از انواع عكاسي صنعتي كه در زير به طور كامل توضيح داده شده اند مي توان به عكاسي تبليغاتي،عكاسي هوايي،عكاسي معماري و نماي داخلي،عكاسي ماشين،عكاسي غذا،عكاسي محصول،عكاسي خبري،عكاسي ورزشي و عكاسي جواهرات اشاره كرد.


عكاسي صنعتي

توضيحات كلي

اگر شما داراي يك فروشگاه اينترنتي يا صفحه اينستاگرامي براي فروش محصول خود هستيد حتما با عكس تبليغاتي l Photography) آشنا هستيد و يكي از موضوعاتي كه همواره درگير آن بوده ايد ثبت عكس از محصول مورد نظرتان بوده است. اما آيا در مورد نحوه گرفتن اين عكس ها اطلاعات كافي داريد؟ آيا ويژگي هاي عكس صنعتي را مي دانيد؟


عكاسي صنعتي چيست؟

عكاسي صنعتي به شاخه اي از عكاسي گفته مي شود كه شما مي توانيد با استفاده از اين عكاسي،محصولات خود را به فروش برسانيد.


وظيفه اين نوع عكاسي صنعتي به نمايش گذاشتن محصولات به صورت با كيفيت و دقيق خدمات يا محصولات مي باشد.


عكس هاي صنعتي ممكن است از محصول باشد يا مي تواند از محل هايي مانند كارخانجات ،سازمان ها و شركت ها باشد.


در عكاسي صنعتي،عكاس با استفاده از تجهيزات مناسب و با كيفيت و انتخاب مكان و نور دقيق تلاش مي كند كه تا حد ممكن محصول را به صورت واقعي و با تمام خصوصيات ظاهري به نمايش بگذارد.


عكاسي صنعتي شايد مانند عكاسي مدلينگ و عكاسي عروس زرق و برق نداشته باشد،اما دقت و كيفيت بالايي مي خواهد تا بتوان مشتري را به سوي فروشگاه مدنظر جذب كرد.


در اين مطلب مي خواهيم شما را با مفهوم عكاسي صنعتي آشنا كنيم تا بتوانيد با آگاهي كامل يك عكاس متخصص را براي عكاسي صنعتي محصولات خود استخدام كنيد و از قيمت عكاسي تبليغاتي مطلع شويد.


عكاسي 


با ورود بازاريابي ديجيتال و فضاي كسب و كارهاي اينترنتي اهميت استفاده از عكسهاي با كيفيت بسيار پر رنگ تر شده و بسياري از كسب و كارها با در نظر گرفتن اين مهم به موفقيت هاي جديدي رسيده اند.


عكاسي صنعتي با هدف معرفي مزيت هاي محصولات و يا خدمات انجام مي شود. عكس هاي صنعتي ابزارِ رسانه اي قدرتمند براي افزايش فروش كالا و يا خدمات هستند.



 


نمونه كارهاي عكاسي صنعتي استوديو لنزو

جهت سفارش عكس صنعتي به صورت حرفه اي و مشاهده ي نمونه كارهاي بيشتر با لنزو تماس بگيرد همچنين براي رزرو استوديو عكاسي لتزو صنعتي لطفا از وقت قبلي با كارشناسان هماهنگ كنيد .


آشنايي با عكاسي صنعتي

اين موضوع را بايد هميشه در نظر داشته باشيد كه در واقع عكس محصول شما شناسنامه محصول شما مي باشد. پس در تهيه عكس محصولات خود بايد بسيار دقيق باشيد.


عكاسي صنعتي داراي شاخه هاي بسيار متنوعي مي باشد كه ما قصد داريم در اين مطلب برخي از آن ها را برايتان تشريح كنيم.


مزاياي استفاده از سبك هاي مختلف عكاسي صنعتي

عكس هاي صنعتي ويژگي ها و خصوصيات كلي و جزئي كالا را به نمايش مي گذارند.از مزاياي عكس هاي صنعتي،واقعي بودن و كيفيت بالاي عكس ها مي باشد كه به درستي و خوبي جزئيات و مشخصات محصول را به مخاطبان نشان مي دهد.عكس هاي صنعتي در طراحي كاتالوگ،بروشور و پوستر مورد استفاده قرار مي گيرد.


همه چيز درباره عكاسي صنعتي در استوديو لنزو


همانطور كه گفته شده اين نوع از عكاسي داراي حوزه وسيعي مي باشد و در واقع به عكسي گفته مي شود كه براي اهداف تجاري و معرفي محصول شما گرفته مي شود. اهداف تبليغاتي اين عكس ها مي توانند يك كالا، برند، خدمات و حتي يك فرد باشد.


به بيان ديگر هر عكسي كه به منظور فروش گرفته شود را عكس صنعتي مي گويند. اين عكس ها معمولا در سايت ها، صفحات شبكه هاي اجتماعي، روزنامه ها، مجلات و كاتالوگ هاي تبليغاتي گذاشته مي شوند.


در ويديو بالا به صورت صفر تا صد نحوه انواع عكاسي صنعتي توضيح داده شده است كه عكس صنعتي در فضاي باز ميخواهد گرفته شود يا در آتليه و همچنين عكس صنعتي نياز به مدلينگ دارد يا خير. تمام جزئيات گرفتن به همراه قيمت عكاسي صنعتي به صورت كامل در ويديو بالا ذكر شده است



برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۶ خرداد ۱۴۰۲ساعت: ۰۵:۰۲:۱۰ توسط:سميرا گرامي موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :