kasbokar kasbokar .

kasbokar

شروع كسب و كار با تابلو مغازه

ده دليل كه شروع كسب و كار با تابلو مغازه را به بن بست مي رساند

شروع كسب و كار با تابلو مغازه يك كسب و كار كوچك داد وستدي است جالب كه مي تواند به كسب و كاري بزرگ تبديل شده و به موفقيت برسد و يا به شكستي جبران ناپذير تبديل شود با اينكه تابلو مغازه بسيار گران قيمت و شيك براي جلب توجه زده باشيد.

دوستان و آشناياني را ميشناسم كه كسب و كارهايشان را راه اندازي كردند و روياهاي شيريني در مورد كسب و كارشان داشتند اما قبل از يكسال به بن بست رسيدند و كارشان را تعطيل كردند. بيايييد با هم به بررسي دلايل آن بپردازيم.

1.نداشتن برنامه اي منسجم

تنها به دانستن اينكه شغل شما در چه زمينه اي است و چگونه بايد كالا يا خروجي كار خود را به فروش برسانيد اكتفا نكنيد. شما بايد يك برنامه ي تجاري منظم و اصولي داشته باشيد كه شامل حداقل موارد زير باشد:

الف.داشتن اهداف كوتاه مدت و بلند مدت

ب.برآورد مالي كار،توليد و مايحتاج لازم

ج.شناخت بازار كار و بازاريابي صحيح

دقت بر روي جزئيات شما را به راه درست رهنمون مي سازد.

2.دلايل اشتباه

شروع يك تجارت ساده كوچك به اميد ثروتمند شدن شما را به سوي



براي مطالعه ادامه مطلب كليك كنيد.


برچسب: چلنيوم، تابلو مغازه، تابلومغازه، قيمت كامپوزيت، تابلوسازي، تابلو سازي،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۵ دى ۱۳۹۶ساعت: ۱۱:۵۴:۴۴ توسط:سميرا گرامي موضوع:

تاثير تابلو سازي بيلبوردي

تاثير تابلو سازي بيلبوردي

آيا تا به حال در تابلو سازي بيلبورد راه خود براي كار يا سواري ماشين طولاني نگاه كرده ايد و اين كه واقعا اين  نمايش بزرگ تبليغات در فضاي باز موثر است؟

اگر چنين است، شما تنها نيستيد بسياري از صاحبان كسب و كار و يا مديران در مورد اثربخشي تبليغات بيلبورد و اينكه آيا آن مي تواند بازده سرمايه گذاري توليد كند.

از آنجا كه سود تبليغاتي شما براي كسب و كار شما مهم است، بايد بدانيد كه چگونه مشتريان شما تحت تاثير بازاريابي تابلوهاي تبليغاتي قرار مي گيرند.

مخاطب ضامن

هرشخص در يك ماشين تقريبا 20 ساعت در هفته صرف مي كند - يا به عنوان راننده يا به عنوان يك مسافر. بعضي از افراد - به خصوص افرادي كه در سفرهاي طولاني هستند - درصد بيشتري از ساعات بيداري خود را در يك خودرو صرف مي كنند تا تماشاي تلويزيون،

 


برچسب: تابلوسازي، تابلو سازي، تابلو سازي تهران، تابلو مغازه،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۷ آذر ۱۳۹۶ساعت: ۰۲:۱۹:۵۷ توسط:سميرا گرامي موضوع:

حروف برجسته فلزي

حروف برجسته فلزي

حروف برجسته فلزي انواع متفاوتي  دارد كه امروزه بيشترين طرفدار مربوط  به حروف برجسته استيل ميباشد . حروف استيل از ابتداي  ساخت تابلوهاي مدرن در ايران مورد استفاده  بوده و زيبائي دو چنداني  دارد. علي رغم اينكه بتازگي و بعد از به بازار آمدن حروفهاي جديد، مانند حروف برجسته چلنيوم و تابلوهاي ديگر در تابلو سازي ، از حروفهاي فلزي همچون مسي و برنجي و آهني استفاده چنداني نمي شود ولي حروفهاي استيل بخاطر طرح و ساخت هاي جديدتر و زيباتر هرگز از مد نيفتاده و هنوز بسياري خواهان اين نوع حروف مي باشند، امروزه طرحها و رنگهاي متنوع تر و زيباتري از آن به بازار آمده و توليد ميشود.

براي مطالعه ادامه مطلب با ما همراه باشيد


برچسب: تابلو سازي، تابلوسازي، حروف برجسته، حروف پلاستيك، حروف استيل،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲ آبان ۱۳۹۶ساعت: ۰۹:۴۴:۲۶ توسط:سميرا گرامي موضوع: