kasbokar kasbokar .

kasbokar

معرفي چهار مورد از بهترين سايت هاي سفارش هواكش صنعتي


راهنماي خريد هواكش و قيمت هواكش صنعتي



در اين مقاله قصد داريم در مورد هواكش صنعتي و انواع مدل هواكش صنعتي صحبت كنيم. استفاده از هواكش صنعتي در مكان هاي مختلف به طرز مشهودي اهميت پيدا كرده است. در حقيقت نصب اين دستگاه كه در بازار به نام هاي ديگري همچون فن صنعتي شهرت دارد نه تنها باعث وارد شدن هواي تازه براي تنفس مي شود بلكه دماي موجود در محيط را به بهترين شكل ممكن كنترل كرده و از بروز اتفاقاتي همچون آتش سوزي در محيط جلوگيري مي كند.

در واقع بايد بدانيد كه از هواكش صنعتي براي خنك كاري، تخليه، انتقال و تهويه هوا استفاده بسياري مي شود و بيشترين محيط هايي كه از هواكش صنعتي استفاده مي كنند محيط هايي مي باشد كه صنعتي هستند. اين هواكش ها به انواع مختلفي تقسيم مي شود كه هر يك از آنها ويژگي هاي متنوعي دارد

شما ميتوانيد محصولات هواكش صنعتي را از سايت هاي نظير ديجيكالا ، ايمالز ، لايت هوم ، خريداري كنيد ولي اين سايت هايي كه نام برده شد به صورت واسطه اين محصولات را به فروش ميرسانند ولي اگر بخواهيد به صورت مستقيم اين محصولات را خريداري كنيد به سايت هواكش صنعتي صنايع تهويه رنجبر مراجعه كرده و اقدام به سفارش هواكش صنعتي مورد نياز خود كنيد

هواكش صنعتي رنجبر توليد كننده هواكش صنعتي ميباشد.

اگر اطلاعات زيادي درباره ي هواكش صنعتي نداريد در ادامه مطلب با ما باشيد.   

هواكش صنعتي چيست

 

هواكش صنعتي يا تهويه صنعتي دستگاهي است كه براي جا به جايي هوا در سوله ها، كارخانه ها، محيط هاي صنعتي و غيره استفاده مي شود. معمولا اين مدل از فن ها به صورتي تخصصي براي تهويه هوا طراحي شده اند، و قدرت بيشتري نسبت به انواع تهويه خانگي دارند. به صورت كلي تهويه هوا يكي از موضوعاتي است كه از گذشته تا كنون توجه زيادي را به خود جلب كرده است. انسان همواره سعي داشته از طرق مختلف براي تهويه و جابه جايي هوا استفاده نمايد. به طور مثال در گذشته با قرار دادن راه هايي براي ورود و خروج هوا در يك محل تهويه به صورت طبيعي انجام مي شده است. اما امروزه با پيشرفت علم وتكنولوژي استفاده از انواع هواكش صنعتي و خانگي گسترش يافته است.

تهويه صنعتي يا فن صنعتي به طور كلي دستگاهي است كه براي تهويه هوا در واحدهاي مختلف كارگاهي و كارخانه اي استفاده مي شود. در واقع قابليت جابه جايي هواي آلوده به گاز و دود را با هواي تازه دارد. اين نوع هواكش مانند نوع خانگي داراي يك الكتروموتور، پروانه و قاب يا محفظه مي باشد. معمولا اندازه بزرگتري نسبت به نوع خانگي دارد. همچنين قدرت موتور در تهويه صنعتي بالاتر است. زيرا بايد قابليت جابه جايي حجم بيشتري از هوا را داشته باشد. از آنجا كه اهميت هواي پاك در كارخانه ها و محيط هاي صنعتي به خوبي شناخته شده است.

بنابراين فن صنعتي نيز به عضوي جدايي ناپذير در سوله ها و كارخانه ها تبديل شده اند. زيرا با انجام فرآيندهاي پيچيده شيميايي ممكن است آلاينده هايي در محيط ايجاد شوند كه براي سلامتي افراد نيز ضرر دارند بنابراين وجود فن صنعتي در اين اماكن لازم است.

انواع فن صنعتي

تهويه صنعتي داراي انواع پروانه اي، لوله محوري، پره محوري و گريز از مركز مي باشند. هركدام ساختار خاص و كاربرد منحصر به فردي دارند. در يك دسته بندي ديگر فن صنعتي بر اساس محلي كه مورد استفاده قرار مي گيرند نيز داراي انواع مختلفي هستند. به طور مثال نوعي از اين سيستم هاي تهويه در سوله و كارگاه ها استفاده مي شوند، كه فن تاسيساتي ناميده مي شوند. اين مدل از مهم ترين دستگاه هايي هستند كه در سالن هاي مرغداري و گلخانه ها مورد استفاده قرار مي گيرند. فن تاسيساتي تسمه اي يكي از انواع تهويه صنعتي است كه به دليل طراحي مناسب و عملكرد صحيح در جا به جايي هوا يكي از انواع پركاربرد است.

اين محصول در دو سايز 140 در 140 يا 100 در 100 بيشتر مورد استفاده قرار مي گيرد. نوع ديگري از اين تهويه، فن تاسيساتي نوع كوپل مستقيم مي باشد. در سالن هاي كوچك مورد استفاده قرار مي گيرد و علاوه بر دارا بودن قيمت مناسب ، بدون لرزش و كم صدا است.


امروزه انواع تهويه صنعتي آكسيال دمنده و مكنده در مدل هاي مختلف و با قدرت هاي متفاوت توليد مي شوند. بايد قبل از خريد اين محصولات اطلاعات كافي در رابطه با نحوه نصب آنها، ميزان سر و صدايي كه ايجاد مي كنند و همچنين درجه حفاظت و مقاومت آنها در برابر رطوبت و گردوغبار كسب كرد. تا بتوان محصول مورد نظر را به درستي انتخاب كرد. شما مي توانيد براي خريد تهويه صنعتي بي صدا و همچنين اطلاع از قيمت هواكش صنعتي بي صدا با سايزها و دور موتورهاي مختلف به مراجعه نماييد و با كسب اطلاعات خريد خود را انجام دهيد


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۸ مهر ۱۴۰۱ساعت: ۰۴:۳۲:۲۵ توسط:سميرا گرامي موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :