kasbokar kasbokar .

kasbokar

بهترين طراح و سازنده هاي هواكش صنعتي در ايران


هواكش ها يكي از ابزارهاي ضروري در محيط هاي حرفه اي مانند كارخانه ها، كارگاه ها  و انبارها هستند. در واقع، چون وسايل الكترونيكي زيادي  هستند كه برق زيادي توليد مي كنند و آلودگي توليد مي كنند. در اين تنظيمات، فن بايد روشن باشد. در حال حاضر شركت هاي ايراني زيادي در حال توليد اين سيستم هاي تهويه مطبوع  و گردش هوا و عرضه آن به ايران و ساير كشورهاي جهان هستند. حال در اين مقاله قصد داريم  3 تا از بهترين هواكش هاي تجاري ايران را به نمايش بگذاريم و آنها را به صورت جداگانه بررسي كنيم. پس با ما همراه باشيد تا با بهترين توليدكنندگان هواكش صنعتي بيشتر آشنا شويد.


1.فروشگاه اينترنتي لايت هوم


فروشگاه اينترنتي لايت هوم بستري جامع و كامل در حوزه محصولات و تجهيزات برق و روشنايي ساختماني است كه در بستر اينترنت و تحت حمايت و پشتيباني كلينيك برق بقايي كه سابقه 20 سال فعاليت در زمينه تجهيزات برقي ساختماني را داراست فعاليت مي كند. اين فروشگاه با ارائه محصولات با كيفيت بالا و قيمت به صرفه توانسته است جايگاه منحصر به فردي را در ميان مصرف كنندگان به دست آورد.


اكثر محصولات لايت هوم داراي ۷ روز ضمانت مرجوعي هستند البته بايد شرايط اوليه محصول حفظ شده باشد يعني نصب يا پيچ نشده باشد و  جاي خط و خش روي محصول مشاهده نشود. اگر ظاهر محصول مورد پسند نبود و يا محصول با آن چيزي كه در ذهن شما بود مغايرت داشت مي توانيد محصول را تا حداكثر 7 روز پس از تحويل ارجاع دهيد.


امكان تحويل حضوري نيز وجود دارد شما پس از ثبت سفارش و خريد مي توانيد براي مشاهده محصول از نزديك و همچنين تحويل كالا به صورت حضوري به شركت لايت هوم مراجعه كرده و كالاي خود را دريافت نماييد. اين امتياز به شما آسودگي خاطر لازم را براي خريدي بهتر خواهد داد.



تلفن : 72031-021 (داخلي هاي 206 الي 215)

شماره كمكي: 77225747-021

تهران ، نارمك، ضلع غربي ميدان 47 ، پلاك 8

مديريت سايت: اميرحسين بقايي





















2.تهويه آماج


شركت هواي پاك آماج به عنوان يكي از شركت هاي پيشرو در زمينه و توليدكننده انواع فن ها و هواكش صنعتي و خانگي شامل: (فن هاي) هواكش سانتريفيوژ (يوتيليتي، دبل ، فشاربالا، راديال و كانالي) - فن هاي (هواكش هاي) آكسيال(خانگي، ديواري، سقفي، كانالي و جت فن) - اگزاست فن سانتريفوژ سقفي و همچنين محصولات خاص شامل: فن دمنده سايدچنل - كوره هواي گرم صنعتي(هيتر) - سايكلون و سيستم تصفيه دود مي باشد. 

نكته مثبت در خصوص تهويه آماج قيمت هاي باور نكردني از توليد به مصرف اين مجموعه ميباشد كه بدون واسطه به عرضه مستقيم محصول از توليد كننده به مصرف كننده ميپردازند.

براي اطلاعات بيشتر و خريد محصولات به لينك زير مراجعه كنيد.


تهران-پاكدشت-خاتون آباد-بحر خيابان اصلي جنب كانال آب شمالي پلاك ۷۹۳

آدرس فروشگاه مركزي:تهران جاده ساوه چهاردانگه جنب ميدان امام علي

تلفن: 02133861935-۰۲۱۳۶۴۶۶۳۹۳

تلفن و فكس فروشگاه مركزي: 021۵۶۸۰۳۱۷۳

تلفن همراه: 09126853183













3. هواكش رنجبر


در صورتي كه صنعت تهويه صنعتي ايران با كشور هاي جهان رو به رقابت بوده ،شركت صنايع تهويه رنجبر از سال 1368 توانسته با پيشرفت در ساخت هواكش هاي صنعتي و فن سانتريفيوژ گام بلندي در اين راه بردارد. شركت صنايع تهويه رنجبر توانسته از تجربه حرفه اي موثر در اجراي طرح هاي حساس در حوزه هاي تخصصي خود با كادري مجرب و كار آزموده ،آماده ارائه كليه خدمات فني مهندسي در تمامي مراحل طراحي، ساخت، مشاوره ،نصب و راه اندازي سيستم هاي تهويه باشد. اميدواريم با معرفي انواع توليدات، اعتماد و خريد از اين شركت را براي مصرف كنندگان مراكز دولتي و خصوصي روز به روز بيشتر نماييم. لازم به ذكر است از افرادي كه ما را در توليد با كيفيت ياري نموده اند و كليه مراكز دولتي و خصوصي تشكر و قدرداني نماييم. 


شماره همراه: 09122113683-09392113683

شماره تماس: 02155264356

فكس : 02155264357

كد پستي : 3319141835

09122113683

havakesh.ranjbar@gmail.com

آدرس دفتر و فروشگاه: شهرك صنعتي چهار دانگه خيابان 21 يا بلوار ماهر پلاك 41

آدرس كارگاه : شهرك صنعتي چهاردانگه خيابان ۲۱يا بلوار ماهر ضلع شمال ميدان نصرت ابتداي بلوار صنايع شمالي پلاك۸۴



برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۸ مرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۲:۲۰:۱۴ توسط:سميرا گرامي موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :